دویست میلیون از پمپ‌های سیرکوله در سراسر جهان کم بازده هستند

دویست میلیون از پمپ‌های سیرکوله در سراسر جهان کم بازده هستند

آیا می‌دانستید که دویست میلیون از پمپ‌های سیرکوله موجود در سراسر جهان دارای بازدهی کمی هستند که تنها صد میلیون از این پمپ‌ها در اروپا قرار گرفته‌اند؟

خبر خوب این است که بدون نیاز به تلاش زیاد می‌توانید یشترین نقش در کاهش مصرف انرژی جهانی را داشته باشید.

هزینه پمپ های کم بازده برای مشتریان

راه‌‎اندازی و استفاده از پمپ‌های قدیمی هزینه بردار بوده و بازدهی کمی دارند، با جایگزینی هوشمندانه پمپ‌های سیرکوله می‌توانید تا 75 درصد کاهش در مصرف انرژی در طول سال داشته باشید بدون اینکه اختلالی در راحتی شما ایجاد کند.

هزینه پمپ های کم بازده برای مشتریان
دو سوم پمپ‌ها به صورت دائم کار با تمام ظرفیت شان در حال کار هستند که این امر موجب افزایش هدر رفت انرژی در طول شبانه روز می‌شوند. پمپ‌های سیرکوله هوشمند توانایی منطبق کردن خود با نیاز به مصرف انرژی واقعی را دارند تا از هدر رفت انرژی جلوگیری و مصرف انرژی را بهینه کنند.

پمپ‌های قدیمی هزینه بر و کم بازده

پمپ‌هایی که عمر آنها حدود ده سال می‌باشد معمولا بازدهی خیلی کمتری نسبت به پمپ‌های جدید دارند. در واقع، جایگزینی پمپ‌های قدیمی با پمپ‌های جدید میتواند تا 75 درصد مصرف انرژی را کاهش دهد. با انجام این کار شما یک تغییر بزرگ و اساسی را ایجاد می‌کنید و این کار تاثیر مثبتی روی قبض برق مشتریان خواهد داشت.

پمپ‌های قدیمی هزینه بر و کم بازده

پمپ‌های شرکت گراندفوس از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار هستند.

به طور مثال زمانی که تصمیم می‌گیرید که پمپ گردش یک دیگ قدیمی یا پمپ‌های گردش مدار حرارتی یک ساختمان را تعمیر کنید، به احتمال 50 درصد در مدار سیستم‌های گرمایشی داخل موتورخانه‌ها از پمپ‌های فرسوده استفاده شده است. در طول سال اگر این تعداد از پمپ‌های فرسوده توسط شما با پمپ‌های گراندفوس تعویض شوند، متوجه صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در مصرف انرژی خواهید شد. به همین دلیل است که شرکت گراندفوس انتخاب بهترین پمپ‌ها را برای شما آسان کرده است.