ارائه خدمات پس از فروش گسترده در آبتین سرویس

ارائه خدمات پس از فروش گسترده در آبتین سرویس

ارائه محصولات و خدمات با کیفیت و کارآمد به مشتریان از جمله اهداف اساسی آبتین در بدو تاسیس بوده است. از این رو همواره بازار و مشتریان را مورد ارزیابی قرار داده ایم تا در ارائه محصولات و خدمات پیشرو باشیم.

آبتین سرویس به دنبال پاسخ به نیاز شناسایی شده مشتریان و مصرف کنندگان حوزه ی تاسیسات، به ارائه خدمات پس از فروش گسترده پرداخته است.

گروه تجاری آبتین، ارائه خدمات پس از فروش به کلیه ی مشتریان را به عنوان بخشی از تعهد خود به مخاطبانش می داند؛ چراکه برای ما مهم است که مشتریانمان با تکیه بر همراهی همیشگی آبتین، انتخابی مطمئن در خرید خود داشته باشند.

در آبتین سرویس، با بهره گیری از سیستمی کارآمد بهترین خدمات پس از فروش در اسرع وقت به مشتریان ارائه می شود.

بخش خدمات پس از فروش آبتین با استفاده از تکنسین های کار آزموده، دوره دیده و حرفه ای از طریق سایت، تلفن، و کانال های اجتماعی همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان بوده و هست.

ارائه خدمات پس از فروش گسترده در آبتین سرویس

از مزایای آبتین سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرسنل مجرب و فنی
  • انبار بسیار گسترده و غنی از لوازم جانبی و یدکی
  • پاسخگویی سریع
  • ارائه کلیه قطعات و لوازم مصرفی اصل
  • مدت زمان 18 ماهه گارانتی
  • ارائه خدمات پس از فروش تا 10 سال

خدمات پشتیبانی آبتین سرویس شامل موارد زیر است :

  • دریافت گزارش خرابی (بازدید ، تعمیر و دریافت پمپ در دفتر خدمات)،
  • ارائه خدمات پس از فروش گسترده در کل کشور،
  • اعزام کارشناسان مجرب به پروژه ها جهت مشاوره، بررسی و رفع عیوب،
  • و راه اندازی بوستر پمپ های آبرسانی و آتش نشانی

یکی از دغدغه های مهم مشتریان دسترسی آسان و سریع به تکنسین های حرفه ای جهت بازدید موتور خانه ها و عیب یابی یا گزارش سلامت سیستم ها است؛ آبتبن سرویس با علم به این نیاز مشتریان، سیستم خدمات پس از فروش خود را به گونه ای تعبیه کرده است که در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد.

از این رو همواره به مشتریان توصیه می کنیم، در پروژه هایی که نگهدار و کارشناس تاسیسات ندارند در فواصل زمانی 6 ماهه و در پروژه هایی که کارشناس تاسیسات در آن حضور دارند حداکثر در دوره های یک ساله بازدید دوره ای از پروژه ها صورت بپذیرد تا از عملکرد سیستم آبرسانی بازبینی و نظارت شود.

اعزام تکنسین و بازدید از موتورخانه به خصوص در پروژه های بزرگ، بسیار با اهمیت است چرا که بازدید از بوستر پمپ ها و پمپ های سیرکولاتور توسط تکنسین های حرفه ای و متخصص، عملکرد تاسیسات را تضمین می کند و در صورت وجود مشکل، جهت حل موضوع اقدام خواهد شد.

تکنسین های حرفه ای آبتین آماده اعزام به پروژه ها در سرتا سر کشور هستند. کافی است با آبتین سرویس تماس گرفته و درخواست خود را ثبت بفرمایید تا همکاران ما در بخش خدمات مشتریان کارآمد ترین راه حل را به شما ارائه دهند.

ارائه خدمات پس از فروش گسترده در آبتین سرویس

همچنین، در صورتی که محصولات تاسیساتی خود را از آبتین خریداری نکرده اید، می توانید با آبتین سرویس تماس گرفته و درخواست خود را اعلام بفرمایید. در مرحله بعد درخواست شما بررسی شده و چنانچه محصولات شما تحت پوشش آبتین باشند و درخواست شما تایید شود، قرار بازدید از پروژه برای شما لحاظ خواهد شد.

گروه تجاری آبتین، با تکیه بر دانش و تخصص تکنسین های مجرب خود، تلاش می کند کارآمد ترین خدمات را در این بخش به مشتریان خود ارائه دهد و همراه مطمئنی برای شما باشد.

برای دریافت مشاوره و خدمات پس از فروش با کارشناسان ما تماس بگیرید، آبتین سرویس با ارائه راه حل تخصصی و کارآمد همواره در کنار شماست.

021-22771000