تمامی آدم ها، شایسته یک زندگی خوب هستند

بخشش و از خود گذشتگی، رفتارهای معناداری که روح انسانی را جلا داده و او را به خداوند بخشنده و مهربان نزدیک و نزدیک تر می‌کنند.
ما انسان‌ها ذاتا از کمک کردن به دیگران لذت می‌بریم و از رفع نیاز، نیازمندی خوشحال می‌شویم؛ حال این یاری رسانی می‌تواند با بخشیدن وسیله‌ای به نیازمندی باشد یا با پرداخت کردن پول به او. اما گاهی می‌توانیم با استفاده از لوازمی که دیگر نیازی به آنها نداریم، دل یک یا چندین نفر را شاد کنیم.

بطری‌های پلاستیکی، نقش بسیار زیادی در تخریب محیط زیست دارد.

با جمع آوری هزينه درهای پلاستيكی بطریهايی كه روزانه خالیشان میكنيم،میشود گام‌های مؤثری برداشت.

بطری‌های پلاستیکی، نقش بسیار زیادی در تخریب محیط زیست ما دارد. در این میان، درب‎های بطری که آلیاژ متفاوتی نسبت به خود بطری‌ها دارند نیز بی‌نصیب نیستند و ضربه‌های جبران‌ناپذیری به وسیله همین درب‌های کوچک به طبیعت ما رسیده است. اما حالا می‌توانیم با جمع‌آوری درب‌های بطری، هم به محیط زیست کمک کنیم و هم یک کار خیر انجام بدهیم.

جمع آوری درب‌های پلاستیکی و انجام کارهای خیر در ازای آن در کشورهای دیگر نیز انجام می‌شود. مثلا در ترکیه با این درب‌ها برای نابینایان نیازمند، عصا تهیه می‌شود. در حال حاضر در کشور ما، تبریز، مشهد، بیرجند و چند شهر دیگر به صورت تخصصی برای تهیه ویلچر برای نیازمندان از طریق جمع‌آوری درب‌های پلاستیکی فعالیت می‌کنند.

این روزها کمپینی در مجموعه آبتین به منظور بازیافت درب‌های این بطری‌ها تشکیل شده است. ما معتقدیم با جمع‌آوری درب‌های بطری می‌توانیم آسیب کمتری به طبیعت برسانیم و از آن مهمتر عمل خیری که معلولین نیازمند را صاحب ویلچر می کند، انجام دهیم. ما خوشحال هستیم که این رفتار را با هم تجربه و تمرین می کنیم تا در این مجموعه بهترین خود باشیم.

شما نیز می توانید این طرح را اجرایی نمایید و درب بطری‌ها را به غرفه‌های بازیافت شهرداری و یا کمپین‌های مشخص شده تحویل دهید تا از درآمد حاصل از این عمل خیر برای معلولین صندلی چرخ‌دار تهیه شود، در نهایت کسانی که این حرکت انسان دوستانه را می‌کنند هم کمک بزرگی به محیط زیست کرده‌اند و هم کار بزرگی برای آنهایی که نیازمند به ویلچر هستند انجام داده‌اند.